Alla inlägg under mars 2009

Av Lena Åkesson - 30 mars 2009 21:37

Nu när jag väl fått tummer ur kunde jag inte låta bli att pilla lite med utseendet på bloggen. Den har ju sett likadan ut sedan jag startade den. Vill hemskt gärna få kommentarer på vad ni tycker. Nån har kanske till och med nått tips på förbättring?


All feedback tas tacksamt emot!!!




Av Lena Åkesson - 30 mars 2009 21:12

Som vissa, helt riktigt har påpekat, har uppdateringen varit helt obefintlig det sista. Har helt enkelt inte känt för det och tagit en paus. Det som känns så tråkigt är att jag inte har nån kamera med mig "i vardagen". Vi har en liten och den har Magnus jämt med sig på jobbet och den stora har Jenny samt att den blir inte av att man tar med ut. Tycker det är mycket roligare när jag har kort till inläggen.


Men jag har önskat mig en alldeles egen kamera i fölsedagspresent... Vi får väl se om jag får nån... Hoppas kan man ju alltid annars får jag spara ihop till en... 


Tills vidare får ni hålla till godo med en favorit i repris. Snart är det SOMMAR!


Ovido - Quiz & Flashcards