Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Lena Åkesson - 4 maj 2008 21:01

Min kära far har lyckats lura in mig på platespotting... För er som inte vet vad det är så går det ut på att hitta nummerskyltar på bilar i nummerordning från 001-999.


Jag vill bara passa på att varna för det här - du blir fast väldigt snabbt!!


Jag har hållt på att leta efter 001 i snart två veckor utan att lyckas och idag när jag var ute hos pappa och Barbro gnällde jag lite men kära far peppade mig med att det snart dyker upp. Och hur rätt hade inte han då? På väg hem därifrån ser jag två stycken med en minuts mellanrum!! Nu gäller det att hitta 002 också. Såg ett par stycken förra veckan men vad hjälper det mig nu? Inte alls!


Man anmäler sig som platespottare på http://www.platespotting.com/ . Där hittar du även mycket mer information! Någon som antar utmaningen?


Ovido - Quiz & Flashcards