Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Lena Åkesson - 16 juni 2008 19:29

Idag lyckades jag, för första gången sedan andra operationen, få på mig mina kängor! Det betydde naturligtvis en härlig tur i skogen. Cola trodde det inte riktigt först utan var på väg mot vår vanliga runda på grusvägen men när jag visade honom att det var skogen som gällde idag blev han överlycklig.


Naturligtvis har han fått härliga skogspromenader utan mig. Det har i första hand Jenny fixat. Även dessa promenader på tu man hand med "lillmatte" är något han älskar.


Det som gjorde mig extra glad idag var att jag nu kan ta upp viltspårsträningen igen. I helgen blir det blodspår som gäller! Skit i nubbe och sill - tacka vet jag en rådjursklöv och nån deciliter blod! Har ju gett mig den på att försöka få honom till champinjon. (Ja, jag vet att det ska vara champion så det är lugnt)


Glömde naturligtvis kameran när jag gick ut så det fick bli 2 bilder när jag kommit hem istället...



Ovido - Quiz & Flashcards