Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Lena Åkesson - 3 maj 2009 00:45

Det har varit väldigt dött här på bloggen ett bra tag men jag hoppas det skall ändra sig nu. Fyllde år i torsdags och fick bland annat pengar och presentkort till en kamera och den har jag köpt idag!


På tal om i torsdags så var det lite kalas här och jag vill passa på att tacka alla som var här! Ni gjorde verkligen min födelsedag till något speciellt! TACK ÄN EN GÅNG!


Men som sagt, jag har ju köpt kamera idag och har natuligtvis börjat att försöka lära mig den. Det finns hur många specialgrejer som helst känns det som just nu. Ska till och med kunna fota under vattnet...


Här kommer i allafall några bilder.


 


Här är några av blommorna jag fick!


 


Synd att det inte går att känna doft genom datorn!


 


Här sitter Magnus och Cola och myser på trappan!


 


Cola har fått stå ut med att bli fotad ganska mycket idag och...


 


... så här tyckte han om det till slut...


Återkommer förhoppningsvis med fler bilder i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards