Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Lena Åkesson - 15 augusti 2008 22:22

Var bjuden på Mamma Mia på bio ikväll. Det var Sari som kom och viftade med biljetterna framför näsan. Kände mig väldigt trött och mosig efter jobbet och hade inga större förväntningar på filmen men gissa om man piggnade till i biomörkret! Vilken film! Var helt lyrisk och nostalgisk efteråt.



Pierce Brosnan får gärna komma och sjunga när han vill för mig... Stellan Skarsgård var också jättebra!


 


Kan inte göra annat än att rekommendera filmen! Det var längesedan jag kom på mig själv med att skratta högt på en bio eller varit tvungen att bita mig i tungan för att inte börja sjunga högt... Däremellan kom det även några tårar... Har du inte sett den än så passa på!


Tack för en jättetrevlig kväll Sari! Vi tar en repris när den kommit på dvd men då med lite gott att dricka till...

Ovido - Quiz & Flashcards