Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Lena Åkesson - 12 mars 2011 22:04

Som ni märkt har jag inte haft någon inspiration eller lust över till bloggen på över ett år men så har tanken grott några dagar om att börja igen. Det som fick mig att bestämma mig var en fråga jag fick på här på bloggen. Det kändes jättekul så det var sparken jag behövde =O)


Det har ju hänt en del under året och jag kommer inte försöka få med allt här men några grejer sticker ju ut lite mer än andra. Det största som hänt är ju helt klart att vi fått tillskott i familjen! Första dagen på sommarlovet fick Jenny äntligen hem sin alldeles egna lilla valp. Det var en finsk lapphund som heter Kevät!



  

Kevät och Jenny


Det är inte lätt att ta kort på honom för så fort man tar fram kameran så kommer han rusande och sätter nosen så nära kameran som det går =O)


  

Så här snygg blir man när man lekt i snön med Cola...


Slänger in några bilder på fotomodellen i familjen istället - Cola


  


  


"Varför ligga i hundbädden när man kan ha det mjukare och se TV´n bättre?"



Ovido - Quiz & Flashcards