Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Lena Åkesson - 1 augusti 2007 09:20

I morse när jag åkte till jobbet såg jag en lodjursunge! Ca 700 meter hemifrån mitt hus. Syrran hävdade i helgen att hon såg ett lodjur när hon åkte från mig och jag kan bara konstatera att hon hade rätt! Det gick jättesnabbt men jag är säker på vad jag såg.


Jag har lite dubbla känslor för det här. Å ena sidan, hur många har förmånen att få se detta tjusiga djur i verkligheten. Å andra sidan, attackerar dom små tykna terrierhanar som ibland smiter? Hoppas verkligen inte det!



Av Lena Åkesson - 1 augusti 2007 00:12

Här kommer två bilder jag tog här om kvällen på Cola när han kollade in mina blommor. Skärpan är inte den bästa men ibland är det bara att knäppa när tillfället ges.



Av Lena Åkesson - 1 augusti 2007 00:01

Här kommer lite fler kort som blev tagna i kväll hemma hos Emelie. Mest på hennes hundar men nog lyckades hon smyga sig med lite i alla fall...


Har även förstått att man skall ha närbilder med i sin blogg så Inka fick hjälpa mig med det vilket hon inte hade något emot. "Allt godistanten gör verkar sluta med att jag får en godis så jag försöker väl göra vad som faller henne in. Jag är med på det mesta" verkar hon säga.



Ovido - Quiz & Flashcards