Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Lena Åkesson - 10 januari 2008 19:34

Hittade den här bilden på Cola som Jenny tagit och kunde inte låta bli att lägga ut den. Cola ligger i hennes säng och har tydligen blivit väckt...



Av Lena Åkesson - 10 januari 2008 08:16

Jag började ju äta enligt GI-metoden 1 januari och det gick jättebra i början tills huvudvärken slog till. Jag var i och försig beredd på det men det gjorde det inte roligare. Då började jag fuska lite och huvudvärken försvann.


Nu i måndags tog jag nya tag igen när jag började jobba. Det blir lite lättare när man är två om samma grej. Det var ju jag och min chef som bestämde detta. Har varit jätteduktig sedan i måndags och gissa - Japp, idag är huvudvärker här igen... Men nu ger jag mig inte, förra gången gick det över efter tre dagar och det hoppas jag att det gör nu med! Bara att bita ihop! Har faktiskt tagit 0,5 kg sedan i måndags vilket jag tycker gör det hela mycket lättare!



Ovido - Quiz & Flashcards