Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Lena Åkesson - 14 mars 2008 20:01

Magnus har börjat lägga in vårt nya köksgolv. I stället för att ha 30 x 60 plattor i mörggrått blev det istället rostfärgat skiffer! Tur att man aldrig är sämre än man kan ändra sig.

 

Här har Magnus hållt på ett par dagar och man kan börja se lite hur det kommer att bli.


Nu har det gått ytterligare en dag. Magnus har verkligen slitit. Det är inte bara att slänga på klet och trycka fast stenarna lite hipp som happ utan det blir som ett jättepussel utan bild... Har tagit ett med blixt och ett utan.


Ska jag vara ärlig så har Magnus pratat om oregelbundet skiffer sedan vi började med bygget men jag har inte varit så pigg på det. Inte för att jag inte trott det skulle bli snyggt utan för att det kan bli lite bökigt att städa... Jag gav mig och än känner jag mig nöjd med resultatet. Bilderna gör det inte riktigt rättvist men ni får hålla till godo.

Ovido - Quiz & Flashcards