Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Lena Åkesson - 25 mars 2008 18:05

Har precis kommit hem efter min lilla "semesterresa" till Halmstad. Har varit där och opererat min ena fot. Har väntat på detta sedan i somras. Operationen verkar ha gått bra även om bedövningssprutorna inte var att leka med. Jag är inget större fan av lokalbedövning och i foten var inte alls kul! Ont som f-n...


Jag hade tur och slipper kryckor utan har fått en specialsko att ha istället som gör att jag bara går på hälen. Nu väntar jag bara på att jag ska få börja köra bil så att jag kan ta mig någonstans. Till råga på allt så blev M utkallad på jouren för första gången och kommer inte hem förrän på lördag... Söt och go som han är så har han bullat upp med mat här hemma. Jenny den pärlan tar hand om Cola. Vad hade jag gjort utan min familj? Älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards