Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Lena Åkesson - 24 mars 2008 09:13

... JAG ÄR MAMMA TILL EN TONÅRING!


Igår fyllde min älskade dotter Jenny 13 år! Kan inte förstå att min lilla gumma har blivit så stor. Det känns som, om inte igår så i allafall förra veckan som hon låg på min mage insvept i sin snuttefilt och tittade på mig med sina blåa ögon.


Nu är det mest hundar, kompisar och diverse pyssel som gäller. Förutom alla snygga ramar och kort som hon gjort tidigare har hon börjat göra grejer i cenitlera och även börjat så smått med kalligrafi. (Vilket jag är väldigt avundsjuk och nyfiken på). Vad är nästa steg? Moppe om 2 år?


Vart har alla dom här åren tagit vägen? Varför har jag inte blivit 13 år äldre medan hon har det?


Jenny: Vill bara säga att jag älskar dig och att jag är jättestolt över att vara din mamma. Bättre dotter kan man inte önska sig! Nu börjar ett nytt kapitel i ditt liv och bara så att du vet så älskar jag och pappa dig jättemycket och kommer alltid stå vid din sida! Lycka till med din tonårstid!

Ovido - Quiz & Flashcards