Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Lena Åkesson - 5 juli 2008 20:04

Jag försökte få hundarna (ja, Putte är kvar hos oss några dagar till) att ställa upp som modeller på lite snygga kort. Gissa hur bra det gick... Just det, inte alls. För en gång skull var Cola med på noterna men Putte fattade ingenting. "Va då sitta? Varför det? Jag kommer till dig istället så fort du böjer dig framåt!" Till slut tröttnade Cola och la sig och jag fick tillslut ett kort på dom båda. Med kass resultat kan jag tillägga men det ser ni själva...


 


Sedan tänkte jag att skit samma - jag sätter mig vid datorn och lägger ut det i allafall. Tänkte passa på medans jag var ensam... Men se - det fick jag inte vara så länge så fram med kameran igen och fick varsitt idiotkort på dom.


 


Först kom Cola och det ser ut som att han har påssjuka på ena sidan och sedan kom...


 


... Putte. Kommentarer behövs knappast eller vad säger ni? Samtidigt har Cola hoppat upp i knät så det är en del av hans rumpa ni ser...


Om mitt framtidsyrke är fotograf? Knappast!

Ovido - Quiz & Flashcards