Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Lena Åkesson - 20 juli 2008 22:30


 Jag har blivit utmanad av både Ann-Louise http://hastochhund.bloggagratis.se och Busan.

Regler: Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara, utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på din.


5 saker som finns på din att-göra-lista idag:

1. Lovat göra frukost åt min dotter

2. Inspirerad av Emelie ska jag fortsätta i trädgården och ev. göra en ny rabatt...

3. Städa

4. Klyva ved

5. Rensa ogräs


Vad gjorde jag för tio år sedan?


Har jag förträngt... Men för 10 år sedan jobbade jag på LL´s Livs, (nu heter det Willy´s), Jenny var 3 år och jag och Magnus hade bott i vårt hus i ca 1,5 år... Jag höll kanske på med veden, då var det yxa och huggkubbe som gällde. Eller höll jag kanske på med mina rabatter eller hittade jag på något roligt med Jenny?


Ställen jag bott på:

Trollhättan: Kronogården, Stavre, Strömslund, Hjortmossen, Öresjö, Åsaka. Uddevalla


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Köpa skogen runt om kring mig för att undvika kalhyggen.

2. Köpa mig en Volvo XC90

3. Låta Jenny göra om sitt rum precis som hon vill ha det och ge henne den egna hund hon längtar så efter

4. Låta Magnus köpa så många V8 och fyrhjulingar han hade lust med

5. Ta med släkten på en härlig resa.


Personer jag vill veta mer om:

Emelie, Jane, Jenny

Ovido - Quiz & Flashcards