Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Lena Åkesson - 26 juli 2007 15:41

Den 19 juni fick släkten en ny medlem i och med att Frida föddes! En helt underbar liten tjej. Har varit och kikat (och klämt) på henne två gånger redan tack vare att Jenny skulle upp på lägret. Fick ju passa på båda resorna. Tyvärr bor vi ju lite långt ifrån varandra. Vi passade även på att ta en kusinbild från den sidan släkten. GRATTIS CARINA OCH HENRIK!


På bilderna ser du i tur och ordning (hoppas jag): min svägerska Carina, tillika Fridas mamma. Carina har även en riktig toppenhemsida som hon jobbat mycket med. Där hittar du en massa intressant om hennes liv med hundar i allmänhet och Berner Sennen i synnerhet. Dom, hon och svågern Henrik, har även byggt hus och det har man kunnat följa på deras hemsida. Länk hittar du under mina länkar. (Wiviken)


På nästa bild ser du min nertrimmade råtta. Jo, jag lovar, på stamtavlan står det faktiskt Cairnterrier!


Sedan ser du Jenny och Frida och på sista bilden är det kusinerna Jenny, Johanna, med Frida i knät, Linus och Fridas "storebror" Cognac sittande längst fram.


Ser att bilderna bytt plats men läs upp och ner så blir det nog någorlunda rätt...






Av Lena Åkesson - 26 juli 2007 15:35

Här kommer några av de bilder Jenny tog på lägret:


Cola helt slut redan första dagen. Sedan gick det bättre och han kände sig tuffare...




Ovido - Quiz & Flashcards