Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Lena Åkesson - 31 juli 2007 23:43

Idag kom min goa systerson Felix hit på lite minisemester tills på fredag. Han och Jenny tog cyklarna nästan direkt och cyklade till min lika goa granne Emelie. Nu tror jag nog att det var hennes hästar Robban och Fran som drog mest men vad vet jag? Nyfiken som jag är åkte jag också dit. Nej - jag cyklade inte utan tog bilen... Men kameran fick jag med mig i alla fall och här kommer lite kort.


Ska försöka få in dom med text under som Ann-Louise försökt lära mig men vet inte om det funkar... Nix, gick visst inte så jag får skriva en liten beskrivning över så får jag gå i bloggskola hos A-L lite senare...


Först kommer två kort på Jenny och Emelies hundar, Inka (dalmatiner) och Leo (labbe), sedan ett på Emelie och Felix följt av Fran och Robban. Det är inte alla som kan skryta med en sådan utsikt från verandan som Emelie och Christian kan. De ser rätt in i stallet. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle komma ett stall i trädgården när jag bodde i det huset.


Ovido - Quiz & Flashcards